ZAMÓW NASZ NEWSLETTER

nie podano
poprawnego adresu e-mail
nie wyrażono zgody
na otrzymywanie newsletter'a
   

(re)Public of Ads
kreujemy marki
FACEBOOK TWITTER GOOGLE+
PIXELON
MENU

Polityka dotycząca cookies i podobnych technologii

Nasz serwis używa plików cookies i podobnych technologii m.in. po to, by dostosować serwis do potrzeb użytkowników, i w celach statystycznych. Cookies używają też serwisy, do których się odwołujemy pokazując np. multimedia.

W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Brak zmiany tych ustawień oznacza akceptację dla stosowanych tu cookies.

Pliki cookies są niewielkimi plikami tekstowymi wysyłanymi przez serwis internetowy, który odwiedza internauta, do urządzenia internauty. Nasza witryna stosuje cookies wydajnościowe, czyli służące do zbierania informacji o sposobie korzystania ze strony, by lepiej działała, oraz funkcjonalne, czyli pozwalające gromadzić informacje o ustawieniach użytkownika (np. język, rozmiar czcionki). To m.in.:
  • pliki cookies google-analytics.com – statystyki dla naszej witryny
  • pliki cookie powiązane z wtyczkami serwisów społecznościowych (po wybraniu przez użytkownika serwisu, poprzez który będzie się dzielił treścią z witryny mac.gov.pl ,w przeglądarce użytkownika pojawią się cookies z tamtej witryny)
  • pliki cokies sesyjne (które wygasają po zakończeniu sesji, zamknięciu przeglądarki)

Serwisy, z których materiały przedstawiamy, mogą także używać cookies, które umożliwiają logowanie się, oraz służą dostarczaniu reklam odpowiadających upodobaniom i zachowaniom użytkownika. W szczególności takie cookies to:
  • Pliki cooki serwisu youtube.com – zawierające preferencje użytkownika, oraz liczydło kliknięć.
  • W serswisie player.vimeo.com i av.vimeo.com – pozwalające się zalogować, a także cookies umieszczane przez reklamodawców pozwalające uzależniać wyświetlane reklamy od zachowania użytkownika.


Poziom ochrony przed cookies ustawia się w każdej przeglądarce:

Sposób oraz poziom ochrony przed plikami cookies można ustawić w przeglądarce internetowej – aż do poziomu całkowitego zablokowania plików cookies. Zwiększa to poziom bezpieczeństwa i ochrony danych, ale może także uniemożliwiać niektóre funkcje, np. zalogowanie się na konto pocztowe.

Jak zmienia się ustawienia w najbardziej popularnych wyszukiwarkach

Google Chrome
Trzeba kliknąć na menu (w prawym górnym rogu), zakładka Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane. W sekcji „Prywatność” trzeba kliknąć przycisk Ustawienia treści. W sekcji "Pliki cookie" można zmienić następujące ustawienia plików cookie:
  • Usuwanie plików cookie
  • Domyślne blokowanie plików cookie
  • Domyślne zezwalanie na pliki cookie
  • Domyślne zachowywanie plików cookie i danych stron do zamknięcia przeglądarki
  • Określanie wyjątków dla plików cookie z konkretnych witryn lub domen
Internet Explorer 6.0 i 7.0
Z menu przeglądarki (prawy górny róg): Narzędzia > Opcje Internetowe > Prywatność, przycisk Witryny. Suwakiem ustawiamy poziom, zmianę zatwierdzamy przyciskiem OK.

Mozilla Firefox
Z menu przeglądarki: Narzędzia > Opcje > Prywatność. Uaktywnić pole Program Firefox: "będzie używał ustawień użytkownika". O ciasteczkach (cookies) decyduje zaznaczenie – bądź nie – pozycji Akceptuj ciasteczka.

Opera
Z menu przeglądarki: Narzędzie > Preferencje > Zaawansowane. O ciasteczkach decyduje zaznaczenie – bądź nie – pozycji Ciasteczka.

Safari
W menu rozwijanym Safari trzeba wybrać Preferencje i kliknąć ikonę Bezpieczeństwo. Tu wybiera się poziom bezpieczeństwa w obszarze "Akceptuj pliki cookie".
Pixelon Blog

Nasz Blog

Jeśli jesteś ciekawy tego co mamy do powiedzienia "po godzinach" lub też chiałbyś przeczytać o ciekawostkach dotyczących marketingu, reklamy, czy mediów społecznościowych zapraszamy na łamy naszego firmowego bloga.

Opisujemy w nim nasze niekomercyjne projekty, o których próżno szukać na firmowej stronie internetowej. Publikujemy tam komentarze na temat tego co dzieje się w branży reklamy i marketingu.

Firmowy blog jest miejscem nie koniecznie w 100% poważnym, w którym możecie Państwo poznać firmę od przysłowiowej kuchni. W naszym przypadku łatwo odkryć nasz marketingowy potencjał. Prezentujemy tam bowiem projekty, które nie do końca mają charakter zarobkowy, są raczej traktowane jako kreatywne początki przyszłych przedsięwzięć, są tam też nasze firmowe formy reklamy. Tak tak, my jako agencja reklamowa również musimy zadbać o reklamę.

Tak czy inaczej, zapraszamy serdecznie już teraz.
Nasz serwis www korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies.

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

więcej zamknij